neděle 9. března 2014

Sebekontrola, cesta k úspěchu?

Dlouho sem nic nepsal. No jo... sem trochu nemocný.. prej bronchitida ale ta mě nezastaví. :) V pátek sem se rozhodl podstoupit takové komplexní měření pomocí Tanity. V Ostravě jí provádějí v TOP Fitness nebo u výživové poradkyně v Sanvitě - cena od 100 - 250 Kč. Měření mě docela překvapilo, bylo jednoduché.. jen stoupnout na váhu, chytit se madel a chvilku počkat. Pokud se chystáte změnit životní styl tak vám to doporučuji! Uvidíte své pokroky a to podrobně.

Jak sem již psal v jiném článku, trápí mě povadla kůže na břiše... a tak sem šel na tohle měření, protože mě velmi zajímalo jak to semnou vůbec vypadá...

Výsledek mě překvapil to ano. Klasika má to své klady a zápory. Mezi klady určitě patří že vím, kolik tuku kde mám, tak stéjně i svaly a mohu do budoucna sledovat své doufejme pokroky... Jelikož sem k sobě dost tvrdý a přísný tak musím vyhodnotit i zápory.. ano je to ten tuk na břiše a nohách, nehorázně mě to štve. Co dělat.. mohu jen stanovit nové cílé a makat tvrději a tvrději. Jak říká Monika moje trenérka "ty taky nejsi nikdy spokojený".. no nejsem taky není proč být, chlubit se tukem na břiše rozhodně nemůžu :D ale nebyla by to Monika aby mi nedala nějaký příklad, který mi dodá sílu a vyrovná mojí psychiku :) a opět řekla něco velmi výstižného "Vzpomeň si, jak by to vypadalo před 2 lety - to bys mohl říkat, že nejsi happy". Ta holka má pravdu. Jediné naco mohu být pyšný je moje víra a odhodlání, a sice dokážu využít své slabé stránky, dodat si sílu jít dál. Tento fakt mě činí snad neúnavným. Doporučení pro ostatní je takové : Pokud nemáte výsledky, které sami chcete tak to využijte ve svůj prospěch, nenechte se ovládnou a propadat panice. Využíjte to, a zlepšete se!

3 komentáře:

  1. Já jako správná ženská nebudu spokojená snad nikdy, ale pořád si říkám, že není kam spěchat. Nemám zrovna výsledky dle svých představ? Nevadí, vždyť mám na to makání celý život. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, ja jsem chlap a taky nejsem spokojen nikdy :-D s přesně tak, máme na to celý život.

      Vymazat
  2. Taky nejsem nikdy spokojená :-D Ale zas když to srovnám s tím, co bylo předtím, třeba i před měsíce, tak aspoň trochu jo :-D

    OdpovědětVymazat