sobota 1. března 2014

The Way of my life II.



Rozhodl jsem se vám trošku přiblížit jaký byl můj začátek se změnou životního stylu. V minulém článku jsem popisoval jak to probíhalo ale nijak důkladně. Dnes se s vámi podělím o malinko více informací.

Back In Time


Koncem roku 2011 jsem ze zdravotních důvodů změnil své návyky. Váha pohybující se na 134kg byla dost alarmující. Nijak jsem si nepřipouštěl, že mám problém. Jídlo jsem měl přibližně 2x denně a jak se říká „kalorické bomby“. Neměl jsem problém sníst 5 řízků a kotel brambor k tomu a ještě to zapít Coca colou, která byla na denním pořádku. Psal se prosinec 2011 a já začal věřit že mám problém s funkcí štítné žlázy.. Lékařka mě poslala na Endokrinologii kde však nebylo nic zjištěno a jelikož už jsem byl docela odhodlaný něco dělat tak sem navštívil i Obezitologii kde jsem dostal jídelní plán podle kterého jsem se řídil.


Začal jsem chodit do Fitka, ale moje aktivita ve fitness upadala, stereotyp cvičení mě odrazoval natolik, až se mi začlo stávat, že jsem koupil pernamentku na měsíc ale ve fitku jsem byl jednou a to v den koupi. Trenér do fitka už nechodil a já nevěděl jestli vůbec cvičím správně. Věděl jsem ale, že potřebuji změnu.

V září roku 2013 jsem začal navštěvovat nové fitness centrum a byl jsem plný nejistot. Nové prostředí, daleko lepší vybavení a celkově to bylo o něčem novém. Dostalo se mi i překvapení, že jsem mohl mít i trenéra. Zjišťující fakt, že nejde o trenéra ale trenérku vyvolal rozpaky… říkal jsem si ta nevypadá moc nadšeně.. proboha co mě může naučit.. chtěl jsem to vzdát, odcvičit a už nepřijít. Byl jsem překvapený, stereotyp – cvičení na strojích se nekonal. Hned přišlo zahřívání a po 5 minutách sem šel na popravu. Věděl jsem, že to zvládnu a chtěl sem zanechat dojem. Výpady přes celou místnost tam i zpět mě doslova zabily! Nepočítám ostatní cviky, kdy jsem byl nucen skákat na bednu, dělat kliky, sklapovačky. Monika dodala mému cvičení disciplínu a o co víc mě začalo bavit jako nikdy předtím. Každým dnem děkuji, že jsem dostal právě Monču – Inspiruje mě cvičením, recepty takže díky patří i tobě.










 


 Už podle snímku jde vidět o jak velkou změnu jde, nejen v tom jak vypadám ale i jak se cítím.

 Kůže na břiše je sice povyslá ale co lékaři všechno nedokáží spravit.















 Všechno souvisí se vším ale i hlavně jsem pyšný na to, že jsem to nikdy nevzdal. Můj sen se konečně začíná vyplňovat a dřina jde pomalu vidět v podobě nějakého svalu na ruce a i jinde :)












Moje cesta nebyla krátká, nebyla jednoduchá, ale nikdy jsem to nevzdal! Věřím, že někdy pomůžu lidem jako jsem kdyby býval já. Lidé si musejí připustit, že mají problém a jejich okolí má strach o jejich životy. Začněte něco dělat! Každý máme své sny – tak se jich držme. 




28 komentářů:

  1. Velmi motivující článek! :) Palec nahoru. Líbí se mi Tvá upřímná radost a také pokora z výsledků... Kdybych už Tě neměla v záložkách.., přidala bych si tvůj blog znova.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, bohůžel zatím to nejsou výsledky o které usiluji :)

      Vymazat
  2. Skvělá proměna, opravdu :-) Smekám před tebou :-) Taky bych brala Monču za trenérku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není třeba smekat ale makat :P jj monča je super.. dokonale mě vždy zničila, v poslední době mě ale šetří :D

      Vymazat
    2. Tak já tě šetřím jo?? Tak to budu muset asi vymyslet něco spešl na zítra :D Anebo to je tím, že se tak rychle zlepšuješ ;) A ono zase když cvičíš s bráchou, který začíná, tak nemůžu vymýšlet nějaké šílenosti...ale asi začnu :D ;)

      Vymazat
    3. on se přizpůsobí :D vždy po tréninku neví co by roupama dělal :P

      Vymazat
    4. Neboj, já makám, snažím se :-D

      Vymazat
  3. Nádherná proměna. Gratuluju! Jsi skvělou motivací :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji :)) To je ten účel.. motivovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace! Super proměna...jen tak dál!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji, úžasná změna. Poklona každému člověku, co se sebou začne něco dělat :) Já považuji za nejlepší rozhodnutí v mém životě přechod na zdravý životní styl (zdravější jídlo + pravidelný pohyb). Jen tak dál, jsi frajer. :) Ivča

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, přesně tak. Mnoho lidí se stále jen vymlouvá, nejsou peníze na fitko, stravu... a vždy jen uvažuji ale na alkohol, cigarety a McDonald ano..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě jsou lidi, kteří nemají čas :-)

      Vymazat
  8. Neskutečný. Ta změna je senzační. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Velky respekt Kamo....mel bych taky ze sebou neco delat jen se k tomu nedokazu dokopat :-/ ale tobe fakt Mega respekt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) prostě začni jako já.. ze dne na den ;) ale úplně nejlepší je začít hned!! :)

      Vymazat
    2. My se par krat videli ale nevedel sem ze si zhodil az tolik.....ja zacinam porad ze dne na den akurat neumim u niceho vydrzet bohuzel

      Vymazat
    3. Tak teď mi vrtá v hlavě kdo vlastně jsi :D No vydržet.. stačí počkat alespoň měsíc a výsledky se dostaví. Vždy si vzpomeň proč jsi začal

      Vymazat
  10. Neskutečně motivujcí článek! Jsi obrovská inspirace pro všechny. Monču sleduji už delší dobu, baví mě její články a styl psaní, zkouším vařit její báječné recepty a dokopala mě i ke cvičení. A když vidím Tvé pozitivní výsledky je to nádhera. Moc Ti gratuluju a jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, pokud tě to motivuje tak mi to dělá radost! Monča má velmi osobitý styl psaní a její recepty.. no jednoduše se nelze podívat a nezkusit :D

      Vymazat
  11. Naprosto úžasný, neuvěřitelná proměna, moc gratuluju!! Jsi velká inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento článek jsem objevila u Monči na blogu a jsem ráda, že jsem rozklikla odkaz na tvůj příběh. Je to úžasná změna...gratulace tobě i Monči :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem :) změna je to velká, avšak není konečná :)

      Vymazat
  13. To je opravdu krásný článek :) A to nemluvě o změně! Četla jsem o Tobě právě u Monči a je hezké, jak jste si "sedli". Budu držet palce do budoucna:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem :) dnes jsem opět uzavřel s tímto ďáblem (Mončou) smlouvu a myslím, že mě zničí :D

      Vymazat
  14. znala jsem tě ze střední a řeknu ti teda šílená změna..držím ti palce :)

    OdpovědětVymazat